Marketing

Efficiënt, effectief en
meetbaar.

Creativiteit inzetten om doelen te behalen, dat is ons uitgangspunt voor alle marketingactiviteiten. We noemen onszelf niet voor niets creatieve marketeers 😉! Net als bij al onze andere activiteiten houden wij ons ook bij de marketing vast aan de circulaire strategie.

We werken aan de beleving van jouw merk. Dit doen we door constant waarde voor jouw merk te creëren, het vertellen van het verhaal. Daarnaast zetten we onze expertise in voor creative lead generation, zo werken we constant aan het zo optimaal mogelijk vermarkten van jouw producten en diensten.

Neem contact op

Een goede start is het halve werk, daarom starten we onze marketingplannen altijd door heel goed na te denken en onderzoek te doen.

Wat willen we bereiken? En met wie gaan we communiceren? We bepalen een helder marketingdoel en gaan op zoek naar de doelgroep. Van hieruit hebben we een stevig startpunt om de plannen uit te werken.

We stellen het marketingplan op. We bepalen binnen dit marketingplan alle middelen die we gaan inzetten en uiteraard welke content hier het allerbeste bij past. Aan de slag met betaalde promoties? Dan komt er aanvullend een promotie en budgetplan bij kijken.

Tijd om van al die plannen visueel werk te gaan maken! We gaan los met de conceptontwikkeling. Binnen de beoogde middelenmix & het marketingplan werken we van alle uitingen het concept uit, volledig binnen de lijntjes van jouw visuele DNA.

Zodra het concept klaar staat is het tijd voor het uitwerken van alle campagnebeelden, teksten, video’s en misschien wel meer. We bereiden alles voor om straks naar buiten te kunnen treden.

3/4

Publicate

De wijde wereld in. Alle plannen staan klaar, we hebben de creatieve concepten uitgewerkt en kunnen niet wachten dit naar buiten te brengen. Dit is het moment. Tijdens de publicate fase gaan alle mooie dingen die we hebben gemaakt officieel live volgens de planning in het marketingplan.

4/4

Rethink

We zijn los, maar loslaten doen we zeker niet. De campagnes lopen, de uitingen zijn de deur uit. Nu is het tijd om te kijken wat de effecten zijn van de genomen acties. We zien in deze fase of we op de juiste baan zitten.

We starten met het analyseren van alle data, de cijfers vertellen ons precies wat er gebeurt en de data geeft ons verschillende inzichten.

Zodra alles is geanalyseerd worden de bevindingen omgezet tot een heldere en visuele rapportage. De rapportage biedt inzicht in wat er is gebeurd. Het geeft ook een blik op de toekomst, want waar nodig sturen we de strategie bij om zo optimaal mogelijk naar het doel toe te werken.

Werk

We hebben een aantal projecten uitgelicht voor je. Binnen deze projecten hebben we onze branding skills optimaal ingezet.

Bekijk al ons werk

Wil je meer weten over Marketing?

Stuur Kees een email.
Neem contact op