Creators of valuable visual communication
 

Corporate Identity: het Brand verhaal

Klep Agro, Safety & Techniek

Vraag

Een bedrijf als Klep heeft door haar diverse en brede pakket behoefte aan een rode draad. Hun visie is helder: partner voor land- en tuinbouw. En dat betekent dat zij alles kunnen leveren. Van substraat, biostimulanten, veiligheids- en bedrijfskleding tot gereedschap en tuinmachines.

Resultaat

Door de heldere uitingen en het frisse kleurgebruik hebben we Klep geholpen om richting te geven aan hun visuele uitingen en promoties. Door de huisstijl in de basis strak te zetten en regels te bepalen voor diverse segmenten helpen we Klep om eenduidig en professioneel over te komen.

Branding
Visuele DNA
Digital
Website | Online Marketing
Graphics
Graphic | Motion | Fotografie

Corporate Identity: het Brand verhaal

De basis wordt gelegd in de corporate uitingen. Het logo is subtiel aangescherpt, zodat het een positieve uitstraling heeft. Ook hebben we segmenten vertaald met labels. Daarnaast maken ze bij handelsonderneming Klep veel gebruik van bonvellen, kaartjes, briefpapier, notitieblokken en de jaarlijkse kalender. De stijl wordt verder uitgevoerd met diverse illustraties die de verschillende stadia van een plant visualiseren.

Geluid aanzetten Geluid uitzetten
Creators of valuable visual communication
 
Meld je aan voor de studio CEL stories nieuwsbrief!
Even voorstellen
Volgende stap
Het bericht
Volgende stap
De laatste gegevens