Op weg naar residuvrij telen

Vraag

Een bedrijf als Klep heeft door haar diverse en brede pakket behoefte aan een rode draad. Hun visie is helder: partner voor land- en tuinbouw. En dat betekent dat zij alles kunnen leveren. Van substraat, biostimulanten, veiligheids- en bedrijfskleding tot gereedschap en tuinmachines.

Antwoord

Door de heldere uitingen en het frisse kleurgebruik hebben we Klep geholpen om richting te geven aan hun visuele uitingen en promoties. Door de huisstijl in de basis strak te zetten en regels te bepalen voor diverse segmenten helpen we Klep om eenduidig en professioneel over te komen.

Corporate Identity: het Brand verhaal

De basis wordt gelegd in de corporate uitingen. Het logo is subtiel aangescherpt, zodat het een positieve uitstraling heeft. Ook hebben we segmenten vertaald met labels. Daarnaast maken ze bij handelsonderneming Klep veel gebruik van bonvellen, kaartjes, briefpapier, notitieblokken en de jaarlijkse kalender. De stijl wordt verder uitgevoerd met diverse illustraties die de verschillende stadia van een plant visualiseren.

Geluid aanzetten Geluid uitzetten

Ook zo’n succesvolle case voor jouw bedrijf?

Stuur Cees een email.