De Schoonmaak Coöperatie

Vraag

Een doorlopende samenwerking die altijd in beweging is. We werken constant aan diverse vraagstukken voor zowel de on- als offline marketing en branding. Hoe zetten we het merk De Schoonmaak Coöperatie zo goed mogelijk op de markt?

Resultaat

Op constante basis werken we aan de branding en marketing van De Schoonmaak Coöperatie. We blijven bezig met de ontwikkeling van de stijl, werken aan nieuwe concepten voor de on- en offline marketing, draaien diverse videoproducties en meer om het verhaal van De Schoonmaak Coöperatie op de beste manier naar buiten te brengen.

De Schoonmaak Coöperatie Branding

We bewaken de huisstijl voor De Schoonmaak Coöperatie. Hiervoor is de Brand Manual opgesteld waarin alle elementen zoals kleuren, typografie en gebruik van logo en stijlelementen zijn vastgelegd. De huisstijl en bijbehorende concepten zijn een proces dat constant in ontwikkeling is, zo groeit de huisstijl samen met het merk mee.

 
 

Content marketing

Constant aanwezig zijn om het verhaal van De Schoonmaak Coöperatie te vertellen doen we middels de content marketing. Van print advertenties tot het beheer van de diverse social media kanalen. Op basis van een uitgebreide maandelijkse rapportage werken we samen aan de gestelde doelen en stellen we de content actief bij.

Video productie

Video is de ideale manier om je verhaal te vertellen en op te vallen. Voor De Schoonmaak Coöperatie is er een grote diversiteit aan video’s gemaakt welke het totale verhaal vertellen. Enerzijds van de diverse medewerkers en aan de andere kant van de gehele organisatie.

Wervingscampagne

Gerichte campagnevoering op de werving van nieuwe medewerkers. Met een scherp doel hebben we gewerkt aan content, online promoties en het werven van de juiste kandidaten voor De Schoonmaak Coöperatie.

 

Ook zo’n succesvolle case voor jouw bedrijf?

Stuur Cees een email.
Even voorstellen
Volgende stap
Het bericht
Volgende stap
De laatste gegevens