Van Oers Fruit
styling concept
Styling concept
Van Oers Fruit
Vraag
Van Oers Fruit is met 7 locaties 1 van de grotere aardbeientelers van Nederland. Met tussen de 150 / 250 werknemers die vooral via via en als seizoensarbeiders werken voor het bedrijf is het breder dan alleen een aarbeienkwekerij. Het trotse familiebedrijf heeft haar logo lang geleden eens opgezet en het is tijd voor een eigentijdse styling.
Resultaat
Hoe dragen we onze stijl professioneel door? Hoe kunnen we effectief communiceren en hoe kan in het seizoen campagne gevoerd worden op zowel zichtbaarheid als vacatures?
Campagneconcept
De campagne is gericht op de aardbei en alles draait daar omheen. Met woordspelingen creëren we ‘fun-content’. Zo blijf je zichtbaar en opvallen op bijvoorbeeld social media. We willen deze beelden geanimeerd maken zodat bijvoorbeerd de aardbei rond blijft draaien en doormidden gehakt wordt of uit de lucht valt etc. Deze animaties plakken we achter elkaar en presenteren we op de website.
Beeldgenerator
Naast de ontworpen campagnes kun je zelf ook aan de slag met promoten en beelden maken voor social media. Hiervoor zetten we de beeldgenerator in. Dit zijn templates die je vervolgens volledig zelf kunt voorzien van inhoud.