Vraag
Hoe kunnen we Luyten beter presenteren d.m.v. een nieuw logo, campagnes en een content strategie?
Antwoord
De visuele identiteit van Luyten is gebaseerd op de kenmerken uit het oude logo en de oude werkzaamheden. Luyten heeft als doel de financiële situatie te laten groeien en bloeien. Daarom hebben we een responsive webdesign ontwikkeld met veel video integraties en maken we gebruik van slimme tools om het beeld te vullen.
Branding Luyten Adviesgroep
De visuele identiteit van Luyten is gebaseerd op de kenmerken uit het oude logo en de oude werkzaamheden. Luyten heeft als doel de financiële situatie te laten groeien en bloeien. Daarnaast heeft ze haar klanten in de agrarische sector. Vandaar de bloem.
Luyten is een financieel adviesbureau dat vanuit haar expertise veel communiceert met haar klanten. De vorm impliceert naast een bloem ook als 2 spreekballonnetjes.
Campagne strategie hypotheken
Voor de promotie van de hypotheken hebben we het echte verhaal van Anna en Niek verfilmd. Door hun eigen verhaal te laten vertellen i.c.m. de locaties is het een sfeervol en puur geheel geworden.
Naast het filmen hebben we de campagne ook fotografisch vastgelegd. Zo hebben we een naslagwerk wat we in kunnen zetten in verschillende mediavormen.
Conceptontwikkeling campagne hypotheken
Naast de promotionele video, hebben we in de conceptontwikkeling visueel gemaakt waar de mogelijkheden voor Luyten liggen op hypotheek gebied. We hebben een pop-up ‘keet’ bedacht die ze in kunnen zetten tijdens evenementen of open huizen dagen. Flyers en give aways ter promotie en online marketing mogelijkheden uiteengezet.