Dé plek waar stad en rust samenkomen

Vraag

Een vastgoedproject vlakbij het bruisende centrum, maar tegelijkertijd ook in alle rust. Het is dan ook dé plek waar stad en rust samenkomen. De voormalige locatie van ‘De Rooi Pannen’ aan de Tuinzigtlaan is een mooie plek voor een herontwikkeling. Door toevoeging van het appartementencomplex Fonkel Breda wordt de focus in de omgeving verlegd van ‘werken’ naar ‘wonen’, waardoor een mooie, nieuwe dynamiek ontstaat. Een plek met geschiedenis, maar met de focus op de toekomst. Omringd door groen, vlakbij het centrum en met de nodige voorzieningen.

Antwoord

studio CEL heeft als creatieve partner zorg gedragen voor de visuele identiteit en promotie van dit project. Het is gelukt om een stijlvolle en toegankelijke uitstraling te creëren die goed aansluit bij de gevoelswaarde van het project en de potentiële kopers.

Online campagne

Om Fonkel Breda optimaal onder de aandacht te brengen, hebben we een strategische social media aanpak opgezet. We hebben eerst de doelgroep zorgvuldig bepaald. Op basis hiervan hebben we persona’s uitgewerkt—gedetailleerde profielen die inzicht geven in de wensen, behoeften en levensstijl van de doelgroep.

Met een mix van organische content en betaalde campagnes hebben we het project op de kaart gezet en de juiste doelgroep bereikt. Van een goed doordachte contentagenda met pakkende visuals en begeleidende teksten tot gesponsorde advertenties die gericht inspelen op potentiële kopers—elk onderdeel van de campagne droeg bij aan de zichtbaarheid en aantrekkingskracht van Fonkel Breda.

Website

Voor de website van Fonkel Breda hebben we in samenwerking met nieuwbouwplatform Hartje Wonen een flexibele en toekomstbestendige opzet gerealiseerd. Vanaf de eerste bekendmaking van het project hebben we de basis gelegd met alle essentiële informatie. Vervolgens is de website stap voor stap uitgebreid en geoptimaliseerd voor de presale en start verkoop.

Naast het design en de inrichting zorgen we ook voor het vullen van de woningen en alle benodigde content. Zo blijft de website altijd actueel en afgestemd op de fase waarin het project zich bevindt.

Brochure

De verkoopbrochure biedt een mooi overzicht van de 69 koopappartementen in blok C van het project Fonkel Breda. Er is een strak en modern ontwerp opgezet met een duidelijke typografie en speelse beeldcomposities. De brochure is met veel zorg en oog voor detail ontworpen en succesvol afgerond. Het eindresultaat is een hoogwaardige en aantrekkelijke publicatie.

Strakke projectplanning

Bij een groot vastgoedproject als Fonkel Breda draait achter de schermen een strak georganiseerde projectplanning, waarbij we elke fase zorgvuldig voorbereiden en uitvoeren.

De projectmanager zorgt ervoor dat taken bij de juiste specialisten binnen de studio liggen, deadlines worden gehaald en iedere fase optimaal wordt voorbereid. Met een duidelijke fasering – van voorbereidend werk tot presale, en van start verkoop tot opvolging – houden we grip op het proces en sturen we bij waar nodig.

Elke fase brengt nieuwe acties met zich mee, terwijl doorlopende taken nauwkeurig gemonitord worden. Zo zorgen we ervoor dat Fonkel Breda niet alleen een sterk merk is, maar dat ook de realisatie ervan op rolletjes loopt.

Start verkoop

Tijdens het start verkoop evenement is de voormalige Rooi Pannen omgetoverd tot een plek die volledig de visuele identiteit van Fonkel ademt. Met een royaal opgezette installatie werden bezoekers meegenomen in het Fonkel Breda project.

Ook zo’n succesvolle case voor jouw bedrijf?

Contact een van onze specialisten op hun vakgebied!