Vraag

Hoe zetten we (visueel) AutoBuddy op de (online) kaart en wat is het uitgangspunt voor de campagnestrategie?

Antwoord

AutoBuddy gaat online garantiepakketten aanbieden voor occasions. Het uitgangspunt voor de diensten van AutoBuddy is “3 jaar garantie op gebreken na aankoop van een occasion”.

Door het merk toegankelijk te maken en de campagne direct hier op aan te laten sluiten wordt de rode draad voor het visuele DNA zichtbaar. Basiskenmerken voor de stijl en campagne zijn: Een betrouwbare partner waardoor je zonder zorgen en vooral veel rijplezier zult beleven aan je occasion.

AutoBuddy staat voor zekerheid, betrouwbaar en onafhankelijk

Omdat AutoBuddy.ln onafhankelijk is ben je vrij in je keuze. Het maakt niet uit waar je jouw occasion koopt. Als je zekerheid wilt dat je in alle vrijheid kunt blijven rijden kies je voor de garantie van AutoBuddy. Daarnaast is de garantie super eenvoudig online af te sluiten en zul je versteld staan van de extra’s. Want als je geen schade claimt krijg je ook nog eens tot 300 euro cashback.

Visuele identiteit

De opbouw van het logo heeft een vriendelijk en toegankelijk karakter. De samenvoeging van de A en B naar een hart vorm geeft aan dat ‘wij’ een echte liefdevolle vriend, buddy zijn voor de klant. Als er toch iets met de aangekochte occasion is weet je dat je op AutoBuddy kunt rekenen. Dat gevoel willen we overbrengen. Daarnaast zijn de kleuren energiek en krachtig. Het straalt zekerheid uit. Dit wordt duidelijk in de huisstijl onderdelen die het eerste visuele DNA dragen.

Campagne strategie

Om de doelgroep te bereiken wordt ingezet op campagnebeelden die het positieve gevoel verbeelden, het vertrouwen winnen en de USPs tonen. De campagne moet verleiden om naar AutoBuddy.nl te gaan.

Content publication strategy

De huisstijl is bepaald. De Campagnebeelden geven herkenning en verleiden om naar AutoBuddy.nl te gaan. Maar waar zetten we deze content in? Op welke kanalen zitten onze doelgroep? En hoe is de marketingfunnel? Een aantal voorbeelden waarbij we inzetten op Online marketing.

Ook zo’n succesvolle case voor jouw bedrijf?

Stuur Cees een email.
Even voorstellen
Volgende stap
Het bericht
Volgende stap
De laatste gegevens