Luyten Adviesgroep

Expertises

 
 

Branding

De visuele identiteit van Luyten is gebaseerd op de kenmerken uit het oude logo en de werkzaamheden. Luyten heeft als doel de financiële situatie te laten groeien en bloeien. Daarnaast heeft ze haar klanten in de agrarische sector. Vandaar de bloem.

Luyten is een financieel adviesbureau dat met haar expertise veel communiceert met haar klanten. De vorm impliceert naast een bloem ook als 2 spreekbalonnetjes.

 
 

Website

Responsive webdesign met veel video integraties en gebruik maken van slimme tools om beeld te vullen.

 
 

Campagne

Voor de promotie van de hypotheken hebben we het echte verhaal van Anna en Niek verfilmd. door hun eigen verhaal te laten vertellen i.c.m. de locaties is het een sfeervol en puur geheel geworden.

Naast het filmen hebben we de campagne ook fotografisch vastgelegd. Zo hebben we een naslagwerk wat we in kunnen zetten in verschillende mediavormen.

 
 

Graphic icons

 

Even voorstellen
Het project
De laatste gegevens