Aardbeienteler met overheerlijke ambities
Vraag
Voor het ambitieuze bedrijf was de vraag of de identiteit nog wel aansloot bij de hedendaagse activiteiten en groei. Verder is er bijna geen visuele content beschikbaar. Hoe dragen we onze stijl professioneel door? Hoe kunnen we effectief communiceren en hoe kan in het seizoen campagne gevoerd worden op zowel zichtbaarheid als vacatures?
Resultaat
Met een krachtig iconisch beeldmerk kan er beter en divers worden gecommuniceerd. Naast de visuele identiteit is het doorvoeren en gebruik maken in visuele communicatie een uitdaging. Met diverse Brand Assets en tools als de beeldgenerator en vacature website geven we de partner de mogelijkheid tot professioneel communiceren.
Campagneconcept
De campagne is gericht op de aardbei en alles draait daar omheen. Met woordspelingen creëren we ‘fun-content’. Zo blijf je zichtbaar en opvallen op bijvoorbeeld social media. We willen deze beelden geanimeerd maken zodat bijvoorbeerd de aardbei rond blijft draaien en doormidden gehakt wordt of uit de lucht valt etc. Deze animaties plakken we achter elkaar en presenteren we op de website.
Beeldgenerator
Naast de ontworpen campagnes kun je zelf ook aan de slag met promoten en beelden maken voor social media. Hiervoor zetten we de beeldgenerator in. Dit zijn templates die je vervolgens volledig zelf kunt voorzien van inhoud.
Fotografie
Van verschillende processen en locaties hebben we fotografie gedraaid.