Gebruikte bouwmaterialen niet sexy?

Vraag

Gebruikte bouwmaterialen zijn niet persé sexy. Toch is er een grote markt voor. Hoe maken we onszelf zichtbaar en bekend als dé leverancier van gebruikte bouwmaterialen?

Antwoord

Ons idee was om een “catchy” naam en styling te bedenken voor het concept circulair slopen van Van Caam asbestverwijdering en sloopwerken. Met als resultaat: Uitslopers. Aan de ene kant dus letterlijk de pareltjes uit de bouw slopen en vervolgens op een online portal/webshop aanbieden zodat de gebruikte bouwmaterialen een tweede leven kunnen krijgen.

Uitslopers zegt het letterlijk: het zijn de bouwmaterialen/producten die er uit zijn gesloopt. Een symmetrisch logo waar stukken uitgehakt zijn om het slopen te accentueren. Slogan is in het logo verwerkt: hergebruik bouwmaterialen.

Kenmerken
Krachtig  •  Slopen  •  Energiek  •  Hedendaags  •  Industrieel  •  Puur

Geluid aanzetten Geluid uitzetten

Ook zo’n succesvolle case voor jouw bedrijf?

Stuur Cees een email.
Even voorstellen
Volgende stap
Het bericht
Volgende stap
De laatste gegevens