Efficiënte digitale communicatie in de thuiszorg

Vraag

Bij TWB Thuiszorg met Aandacht was de werkdruk al hoog, maar in dit coronavirus tijdperk is de druk op de thuiszorg alleen maar hoger geworden. Hoe kunnen we zorgen voor efficiënte digitale communicatie?

Antwoord

De site is op het juiste moment grondig onder handen genomen. De klant kan de website super makkelijk vullen met relevante content én hij is inzetbaar als ideaal digitaal communicatie medium.


Er is dan ook een exponentiële groei in bezoekersaantallen, wat bewijst dat de actualiteiten  en vacature portal goed gevonden worden. Er was wel nog één aandachtspunt. Op mobiel was de filtering, die op desktop al wel geïntegreerd was, nog niet geïmplementeerd. Omdat dit een koppeling is uit EASYCRUIT LIMITED hebben we dit eerst door en door getest op desktop. Maar nu werd de vraag toch urgent i.v.m. de vele vacatures in de thuiszorg en het steeds meer gebruik van de mobiele website. Binnen 2 dagen hebben we dit vraagstuk naar een oplossing weten te brengen met als resultaat een soepel lopend filtering systeem: ook op mobiel!

Geluid aanzetten Geluid uitzetten

Ook zo’n succesvolle case voor jouw bedrijf?

Stuur Cees een email.
Even voorstellen
Volgende stap
Het bericht
Volgende stap
De laatste gegevens