Vraag

Op de locatie van de huidige Nieuwe Nobelaer wordt een nieuwbouw project gerealiseerd. Bedenk hier samen met de ontwikkelaar een naam en visuele identiteit voor de vastgoed promotie en visuele communicatie.

Antwoord

De Nieuwe Nobelaer is een begrip in Etten-Leur. De verschillende kleurklanken werden vanaf het podium ten tonelen gebracht. Dans, zang, cabaret en toneelvoorstellingen. Hetzelfde gebeurd in een woonomgeving zoals deze gecreëerd wordt. Hier vind je een diversiteit aan levendigheid. Jong, oud, verschillende afkomsten, gezinnen met kinderen, koppels, singles en huisdieren. Podium Etten-Leur geeft iedereen een kans om samen te leven.

Recht tegenover deze projectontwikkeling zit het Oderkerkpark. Dit park wordt in de laatste ontwikkelingen gezien als een ontmoetingsplek in het groene hart van Etten-Leur. De combinatie van de projectnaam en ondertitel wordt dan ook:

PODIUM ETTEN-LEUR   |  wonen tegenover ’t groene hart 

Visuele identiteit

Het plan bestaat uit 5 blokken. In verhouding worden deze naast elkaar gezet waardoor er een visuele “skyline” ontstaat met het gevoel van podia en ritme/diversiteit. De kleur geeft de groene omgeving aan met daarop het krachtige logo.

Logo en conceptontwikkeling

Het logo staat op zichzelf. De typografie is statig en heeft door de schreven het gevoel van tempel/theater. In diverse uitingen komt de slogan erbij om kracht en richting te geven. Onderop diverse mogelijke uitwerkingen.

Online campagnes

Doormiddel van de inzet van SEA-advertenties en Social Media campagnes via Facebook en Instagram is het project Podium Etten-Leur actief onder de aandacht.

5.879
Website bezoeken via online campagnes
1.121
Inschrijvingen voor het project
26.596
Weergaven van de online advertenties

Ook zo’n succesvolle case voor jouw bedrijf?

Stuur Cees een email.
Even voorstellen
Volgende stap
Het bericht
Volgende stap
De laatste gegevens