Vraag

Op de locatie aan de Mark in Oudenbosch wordt een nieuwbouw project gerealiseerd. Bedenk hier samen met de ontwikkelaar een naam en visuele identiteit voor de vastgoed promotie en visuele communicatie.

Antwoord

Met de hoogte van de appartementen, het water en de huidige en nieuwe woningen hebben we de vormgeving gecreëerd. Hier vind je een diversiteit aan levendigheid. De diversiteit in appartementen en huizen vind je in de stijl terug. Markhaven Oudenbosch geeft je een gevoel van rust en heerlijk wonen.

De combinatie van de projectnaam en ondertitel wordt:

Markhaven   |  wonen aan het water

Visuele identiteit

Het plan bestaat uit huizen en appartementen die nieuw worden gebouwd. Er is al een bestaand gedeelte. Het gevoel van samen en diversiteit is wat je terug ziet in de styling. De kleur blauw van water en rood van de gebouwen geeft de omgeving aan met een krachtige logo.

Logo en conceptontwikkeling

Het logo staat op zichzelf. De typografie is statig en minimalistisch. In diverse uitingen komt de slogan erbij om kracht en richting te geven. In het beeldmerk zie je de hoogtes van appartementen en de schuine daken terug

Onderop diverse mogelijke uitwerkingen.

Ook zo’n succesvolle case voor jouw bedrijf?

Stuur Cees een email.