Creators of valuable visual communication
 

Are you ready to fly

Indoor Skydive Roosendaal

Vraag

Afgelopen jaar had Indoor Skydive Roosendaal de primeur met het Indoor Skydiven met virtual reality. Hoe gaaf is het om bijna letterlijk boven Dubai of de Algarve te “vliegen”? Laat staan Hawaii of San Diego. De bijna echte skydive wordt zo realistisch dat deze ervaring je bij zal blijven zonder dat je echt uit het vliegtuig hoeft te springen!

Resultaat

Voor de promotie werd studio CEL gevraagd om diverse items te ontwerpen. Zoals een paspoort met unieke stempels als je de vlucht hebt gedaan. Daarnaast hebben we bij Rosada outlet store in Roosendaal een etalage ingericht met een ‘doorkijkdoos’. En hebben we langs de snelwegen het billboard ontworpen, zodat het VR verhaal echt niet te missen was.

Magazine ontwerp

Het magazine was ook toe aan een upgrade. We hebben de lay-out volledig opnieuw ontworpen en diverse illustratieve kenmerken gebruikt om de relatie tot de online omgeving te versterken. Daarnaast hebben we opnieuw stylesheets gemaakt voor de typografie en de beelduitsneden bepaald.

Een volledig fris en nieuw magazine is het eindresultaat waar zowel wij als de klant enorm trots op zijn.

 

Creators of valuable visual communication
 
Meld je aan voor de studio CEL stories nieuwsbrief!
Even voorstellen
Volgende stap
Het bericht
Volgende stap
De laatste gegevens