Creators of valuable visual communication
 

Capgemini

videoproductie & Brand Anthem

Capgemini

Videoproductie & videostrategie

Vraag

Creëer een serie video’s die via The Videogram als gepersonaliseerde video gerenderd kan worden.

Resultaat

Een dag videoproductie tijdens de XperienceDay van Capgemini levert genoeg beeldmateriaal op om te gebruiken voor de content van de gepersonaliseerde video’s. Daarnaast bieden we een HERO productie aan die het verhaal van deze XperienceDay vastlegt voor zowel sfeer als promotioneel materiaal.

Voorbeelden

Wij maken video content die waarde toevoegt. Wij maken gebruik van de HERO – HUB – HYGIENE videostrategie zodat alle inhoud die gemaakt wordt zo optimaal mogelijk wordt ingezet. Zo wordt de overkoepelde sfeer en promotie video (in dit geval een Recap) de HERO. HUB’s zijn de samengevoegde scènes die de gepersonaliseerde content vormen. En alle korte inhoud kan in fragmenten gebruikt worden als teasers op bijvoorbeeld social media richting een specifieke doelgroep: HYGIENE.

Hieronder een showreel en een paar projecten om de sfeer en mogelijkheden aan te geven zoals standpunten, diepte, slowmotion vs versnelling, integratie graphics, voice-overs en meer.

Geluid aanzetten Geluid uitzetten

Creators of valuable visual communication
 
Meld je aan voor de studio CEL stories nieuwsbrief!
Even voorstellen
Volgende stap
Het bericht
Volgende stap
De laatste gegevens