Vraag
Creëer een serie video’s die via The Videogram als gepersonaliseerde video gerenderd kan worden.
Antwoord
Een dag videoproductie tijdens de XperienceDay van Capgemini levert genoeg beeldmateriaal op om te gebruiken voor de content van de gepersonaliseerde video’s. Daarnaast bieden we een HERO productie aan die het verhaal van deze XperienceDay vastlegt voor zowel sfeer als promotioneel materiaal.
Voorbeelden
Wij maken video content die waarde toevoegt. Wij maken gebruik van de HERO – HUB – HYGIENE videostrategie zodat alle inhoud die gemaakt wordt zo optimaal mogelijk wordt ingezet. Zo wordt de overkoepelde sfeer en promotie video (in dit geval een Recap) de HERO. HUB’s zijn de samengevoegde scènes die de gepersonaliseerde content vormen. En alle korte inhoud kan in fragmenten gebruikt worden als teasers op bijvoorbeeld social media richting een specifieke doelgroep: HYGIENE.
Hieronder een showreel en een paar projecten om de sfeer en mogelijkheden aan te geven zoals standpunten, diepte, slowmotion vs versnelling, integratie graphics, voice-overs en meer.