Maak kennis met Gerben: spreker, casemanager en eerstelijns verzorger

Vraag

Hoe kan ik mezelf als persoon professioneler presenteren?

Resultaat

Door de bedrijfsnaam augusta D om te zetten in een conceptueel beeldmerk met bijpassende typografie. Naast beelden (fotografie) vertellen we ook een persoonlijk verhaal. Dit doen we door middel van interviews maar ook door op een juiste manier de mogelijkheid bieden om kennis te delen en dit is verzameld op een frisse visuele en kleurrijke website.

Conceptontwikkeling en brainstorm

Gerben heeft een hart voor het vak en de mensen. Uitgangspunt voor het iconisch beeldmerk is het in gesprek gaan over dementie wat wordt uitgebeeld in spreekwolken die samen abstract het brein visualiseren. De kleurstelling van de regenboog staat voor hoop, vrede, rust en troost.

Logo

Het logo bouwen we liggend en verticaal op zodat het flexibel is in gebruik. Het icoon kan op bijvoorbeeld socials ook los als profiel worden ingesteld.

Website UX design & ontwikkeling

De website is representatief voor wie Gerben is. Het is daarnaast een eenvoudige tool om professioneel kennis te delen en door te kunnen verwijzen voor seminars of contact opties.

Ook zo’n succesvolle case voor jouw bedrijf?

Stuur Mandy een email.