Merkpositionering: onmisbare strategie

Jouw visuele identiteit kan pas goed ontwikkeld worden nadat de merkpositionering bepaald is. Dit vormt altijd het vertrekpunt. Het is een onmisbare strategie. Pas dan weet je tenslotte waar de visuele identiteit aan moet bijdragen. Wij werken jouw merkpositionering altijd visueel uit in een styling concept. De volgende stappen hanteren wij:

  1. Brainstormsessie samen met de klant: waar sta je voor? wat draag je bij? wat zijn je doelstellingen?
  2. Design sprint: hoe vertalen we de vraagstukken en doelen in een passend visueel concept? We schetsen en blijven vragen stellen.
  3. Conceptontwikkeling: we presenteren de resultaten in passende visuele uitingen. Zo krijg je gelijk een gevoel bij hoe de uitwerking kan worden.
  4. Samen jou werken we de gewenste producten uit. We stellen de brand manual op en jij gaat de wereld veroveren met je bedrijf!
Neem contact op
Even voorstellen
Volgende stap
Het bericht
Volgende stap
De laatste gegevens