Branding van het Klep verhaal

Expertises

 
 

Klep Agro, Safety & Techniek

Een bedrijf als Klep heeft door haar diverse en brede pakket behoefte aan een rode draad. Hun visie is helder. Partner voor land- en tuinbouw. En dat betekent dat zij alles kunnen leveren. Van substraat, biostimulanten, veiligheids- en bedrijfskleding tot gereedschap en tuinmachines.

Door de heldere uitingen en het frisse kleurgebruik hebben we Klep geholpen om richting te geven aan hun visuele uitingen en promoties. Door de huisstijl in de basis strak te zetten en regels te bepalen voor diverse segmenten helpen we Klep om eenduidig en professioneel over te komen.

 
 

Corporate Identity: het Brand verhaal

De basis wordt gelegd in de corporate uitingen. Het logo is subtiel aangescherpt zodat het een positieve uitstraling heeft. Ook hebben we segmenten vertaald met labels. Daarnaast maken ze bij handelsonderneming Klep veel gebruik van bonvellen, kaartjes, briefpapier, notitieblokken en de jaarlijkse kalender etc. De stijl wordt verder uitgevoerd met diverse illustraties die de verschillende stadia van een plant visualiseren.

 
 

Het landschap van Klep

We hebben voor diverse communicatie doeleinden het landschap van Klep geïllustreerd. Hierin kun je alle elementen terugvinden die Klep doet of waar ze bij kunnen ondersteunen.

Zo zie je van links naar rechts: (tuin)gereedschap, groente- en donkere kassen, kratjes, bedrijfskleding, stalveen, beregening, snoeien, biostimulanten, werkplaats, zachtfruit, bestrijding, boomkweek, vollegrond groente en aardbeien.

 
 

Zoekmachine als Responsive website

Omdat Klep zo goed alles kan leveren voor land- en tuinbouw is de site vooral gericht op het zoekgedrag van de bezoeker.

Alle subpagina’s kunnen eenvoudig gevonden worden d.m.v. deze zoekfunctie zodat de bezoeker zo snel mogelijk op de juiste pagina is.

 
 

Promotie campagnes

Diverse producten zetten wij in de markt d.m.v. verschillende promotie campagnes. Zo heeft de eigen lijn substraten een eigen logo en styling gekregen: Substraat Optimaal. Vervolgens wordt dit op diverse manieren gecommuniceerd. Zowel in offline producten als online mailings.

Naast een eigen productlijn promoten we ook diverse toepassingen en machines zoals Biostimulanten (Biolchim), Pitbull shovel en Kubota tractoren. Diverse producten met verschillende campagne strategieën.

 

Groeit jouw uitstraling alle kanten op? Wij leiden alles weer in de juiste baan.

Mail ons waar je tegen aan loopt
Even voorstellen
Het project
De laatste gegevens