Branding is the process of connecting good strategy with good creativity.

Marty Neumeier

Ervaar de kern van het visuele DNA

Als studio helpen we bedrijven vooruit die zich bewust zijn van hun eigen kracht en streven naar betekenisvol zijn in hun werkgebied. Wij zijn er op gebrand om voor onze klanten een waardevolle bijdrage te leveren met onze expertise: visuele communicatie. Dat zit in ons DNA. Voor het visuele DNA van onze opdrachtgevers moeten alle visuele uitingen een relatie tot elkaar hebben. Zo passen ze bij de “familie” van het merk. Ja, ook als het gaat om excentrieke uitspattingen of juist hele basale corporate producten. Juist dan is het van groot belang om altijd de relatie van en met het merk te kunnen zien, voelen, ervaren.

 
 

Consistente merkbeleving

Consistente merkbeleving is het proces waarbij elk onderdeel van het merk – van visuals tot tone-of-voice – hetzelfde blijft voor alle mediakanalen en alle bedrijfsmiddelen. Dit vormt samen de visuele identiteit. Je merk heeft overal dezelfde uitstraling. In offline en online producten en uitingen. In de basis worden deze regels vastgelegd in een brand manual. Hierin worden regels omschreven als de typografie, kleurcodes, logogebruik, advertentie-stramienen, folder lay-outs en meer. Het zichtbaar maken van het merk is één. Maar hoe komt de uitstraling over? En welke positie neemt het merk in ten opzichte van de concurrentie? Hiervoor bepalen we samen met de klant hun merkpositionering.

Content marketing

Wij hanteren een circulaire strategie om een optimale content marketing voor de klant te realiseren. Binnen deze strategie gaan we uit van 3 terugkerende stappen. Think: Content strategie / analyse / evalueren / innoveren – Content creatie: design graphics / digital – Publication: development / activatie / storytelling – en weer terug naar (Re)Think.

Campagnestrategie

Een campagne heeft als hoofddoel om zoveel mogelijk aandacht voor een product, organisatie of dienst te genereren. Een goede campagne begint met een duidelijke campagnestrategie. Wat is het doel van de campagne en hoe gaan we dit realiseren?

We starten altijd met de conceptontwikkeling. Bepaal het doel en de doelgroep. Dit kan heel specifiek zijn. Zo kaderen we zoveel mogelijk af. Hoe gaan we communiceren? Welke content creatie wordt hiervoor ontwikkeld? Gaan we een promotionele video maken om het verhaal te vertellen? Een animatie met uitleg of een infographic-serie? Wij stemmen al deze visuele communicatie naadloos op elkaar af.

Creators of valuable visual communication
 
Even voorstellen
Volgende stap
Het bericht
Volgende stap
De laatste gegevens